Skip to content
08 - 22 14 13 info@projektforum.se

Project Management Talks 10 dec

  • 10dec

09:00 - 10:00


Plats
Svenskt Projektforum


Project Management Talks 10 december – ett frukostseminarium on-line!

Mellan 9.00 – 10.00 torsdagen den 10 december  vill vi bjuda in till en inspirerande frukost – vi kan inte bjuda på frukosten, den får du ordna själv… Anmäl dig nedan och några dagar före eventet får du en länk till Zoom, där vi ses!

 

 

ÄMNE: Del 2 Nya utmaningar vid distansarbete och projektkontorets förändrade roll vid och efter en digitalisering

Välkommen till del 2 av ”Projektkontorets ny roll vid distansarbete och digitalisering”. Det blir en snabb rekapitulering av föregående innehåll som förutom en problemformulering fokuserade på medarbetarens egenstyrning av arbetstid och uppgifter vid distansarbetet.

Del 2 tar upp hur projekt- och portföljstyrning framgångsrikt kan baseras på den enkla modellen för individens egenstyrning. Bland annat visas hur alla projekt kan redovisas med samma grafer och KPI:er samt hur Business case och resursernas beläggningsplanering och tidrapportering hänger ihop med varandra och Earned Value Management.

 

 

Om Project Management Talks – idéer värda att sprida!

Då vi ska undvika fysiska möten vill Svenskt Projektforum bjuda in erfarna yrkesverksamma från olika branscher, statliga och icke-statliga organisationer att bli våra talare och dela sina erfarenheter, verkliga lösningar på problem som vi alla står inför för idag och kan förvänta oss i morgon – och detta sker digitalt. Vill du dela ett coolt projekt, prata om framtiden eller ge konkreta tips och tricks eller vill du och din organisation vara medarrangör? Kontakta pia.lundgren@projektforum.se 

 

 

Arrangör:

 

Anmälan:

    Förnamn (obligatorisk)

    Efternamn (obligatorisk)

    Din epost (obligatorisk)

    Företag (obligatorisk)

    Hur fick du reda på informationen om det här eventet? (obligatorisk)
    Via kollegawww.projektforum.seLinkedinNyhetsbrevProjektvärldenFacebook

    Back To Top