In 1987, the United Nations Brundtland Commission defined sustainability as “meeting the needs of the…
Medlemserbjudande – Contentdagen 2020
Jobbar du med kommunikation i projekt eller är projektledare i kommunikationsbranschen? Vi har fått möjlighet att erbjuda biljetter till ett evenemang med content i fokus: Contentday 2020 som äger rum den 14 februari på Scandic Anglais i Stockholm. Content Day arrangeras av Swedish Content Agencies.
Allt fler företag och projekt vill och behöver jobba mer med content i olika former för att nå sina kunder och övriga intressenter. Hur kommer man närmare affärsnyttan och hur mäter man kommunikationens roll? Contentdagen är en späckad halvdag på Scandic Anglais i Stockholm. Swedish Content Agencies bjuder in till en inspirerande kunskapsdag med både Key Note Speakers och paneldebatt.
Talare är bland annat: Ola Andersson, Ansvarig digitala kanaler på Systembolaget, Christian Ström, Publisher på Newsner och Johanna Säll, CEO på N365.
Ange koden PROJEKT så får du biljetten för 2.495:- (Ord pris 2.995:-) Du anmäler dig här >
PROGRAM
Ett späckat schema mellan kl. 8–13.
Frukost och incheckning.
Swedish Content Agencies välkomnar alla till årets Content Day.
Jonathan Kullman
”Så marknadsför du ditt företag mot kineser i Sverige”
Jonathan Kullman, Nordic Business House, expert på Kinas digitala landskap delar med sig av sina insikter för att effektivt nå målgruppen.
Två effektiva case
”Den nya tidens spridning” – Christer Ström, Newsner om hur man når effekt idag.
”Best use of Facebook” – Jonna Säll, N365 talar om effektiv konvertering och marknadsföring på Facebook.
Fika och mingel
Paneldebatt
”Vad krävs för att skapa effekt som är mätbart”
Panelen består av representanter från både byråer och beställare.
Ola Andersson
”Hur kommer plattformar som Facebook, Amazon, Google och Apple att styra våra liv?”
Ola Andersson, Systembolaget omvärldsspanar om jättarnas effekt på våra liv.
Avslutning och mingel
Utdelning av SWCAs effektguide – en fortsättning på SWCAs ”Spaning efter effekt”.