08 - 22 14 13 info@projektforum.se

Trevligt Årsmöte 2019

Den 11 april ägde föreningens årsmöte rum. Vi bjöds först på ett inspirerande seminarium av Jean Christian Jacobsen under den spännande rubriken: ”Skörstarkt ledarskap- att svara an på människor, världen och behoven”. Jean Christian är Verksamhets-, process och förändringsledare på Trafikkontoret i Stockholms stad. Vi fick bland annat några viktiga insikter om vilket slags ledarskap som efterfrågas nu och i framtiden och vilken kompass vi själva som ledare ska orientera efter?

Därefter fick vi en genomgång av förra årets aktiviteter och en inblick i årets planer. Det röstades också för en ny styrelsen, nytillskott genom Tommy Lenberg som arbetar som VD på Byggherrarna. Tomas Gustavsson, doktorand i informatik och projektledning på Karlstad Universitet. Han är också Konsult, föreläsare och författare inom projektledning och agila metoder. Och slutligen Jonas Brehmer, Projektkontorschef på SAAB Kockums.

Styrelsen består nu av:

Per-Olof Sandberg, Ordförande

Christina Rydgren, Ledamot

Erik Månsson, Ledamot

Robert Sickeldal, Ledamot

Ulrika Backeström, Ledamot

Teresa Thorsson, Ledamot

Tomas Gustavsson, Ledamot

Stefan Nordström, Suppleant

Josefin, Wäneland, Suppleant

Tommy Lenberg, Suppleant

Jonas Brehmer, Suppleant

Du kommer kunna läsa mer om dessa spännande personer i tidningen framöver. Efter mötet hade vi ett trevligt mingel med goda snittar. Missa inte detta trevliga tillfälle nästa år!

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail